lj alko vähän ahistaan, niin tein tänne uuden= )

osasin kaikki matikan läksyt vähän oon onnellinen:- D jätän fysiikan kokonaan pois ko ei jaksa millään, kursseista jotaki 10 vähemmäks eli tulee 81 ihan sopiva jo.

terveystieto on maailman turhin aine oikeasti! kolme vuotta samaa asiaa.

oisin halunnu lopettaa näytsikän ko ei jaksa, mutta ei vissii voi ko äiti makso laskun jo ja liikaa on lopettanu= ( pitää siis olla läskikissa.

niin ja minun täytyy tyytyä reilaukseen koska ei ollu rahaa siihen afs= ( mutta ei voi mittää!

en oo jaksanu tehhä oikein mtitään tännään. kävin esalla koulun jälkeen syömässä ja hakemassa kuivat sukat, mutta se lähti harkkoihin niin tulin kotia. sitte luin vähän kokeisiin ja join jouluteetä, oli kuukauen vanhaa en hoksannu=(

koulussa oli lukitestaus tuli yhtäkkiä iha idioottiolo enkä meinannu muistaan mitään yleisiäkkään juttuja:- D

kävin kysyyn pääroolista ja huoneesta, että paljon maksais vaalennus/värinpoisto. kumpikkaan nainen ei oikein innostunu, sano vaan että tulee keltanen ja tukka kuolee pistä raitoja=)= ) hyi en halua raitoja, haluan oman värin takas. mutta pittää kai pysyä porkkanana vielä

luulin, että saaralla on kukkakaaleja keuhkoissa

tilasin hameen ja sukkahousut, koskakohan tulee ! sitte meinasin ruottistaki yhen hameen mutta minun pankkikortti ei toimi siinä vissii

inland empire on muuten aivan mahtava !
se oli tosi ahistava mutta sairaan hyvä! katoin sen esalla yksin ko se vaan nukku ja haisi= (

höh minun palkka ei oo tullu vielä= ( no ehkä se tulee 30päivä sitte. huomenna töitä ja 23 päivä ois bingon pikkujoulut muttei jaksa kyllä

meiän äikänopettajalla on varmaan jotaki vähä vastaan minua

oon alkanu tykkään taas lostista ja torey haydenista, taian mennä lukeen hiehei