nyt mieki oon ollu kaks päivää kipeänä! kuumetta, muttei onneks oo oksettanu. tai ei mulla ennää oo mutta voi johtua kyllä buranastaki.

harmittaa! en päässy abijuhliin. toivottavasti huomenna pääsis kattoon ees vanhojen tanssit ja illalla sinne jatkoille. mulla on kyllä vaan lauantaina aamulla töihin hehe = ( en kyllä käsitä miten jaksa mennä sinne koska ne jatkot loppuu vasta kolmelta enkä taia saaha kyytiä aiemmin! hitto ko pittää olla vojakkalassa asti!

aaltoseen tulee taas joku musiikkitapahtuma ja lupauduin tekkeen niile julisteen. jännittää vähäse, pitäis keksiä joku idea. on mulla ehkä pari mutta ne on vähä hassuja

aaaaa kemiasta on ihan hirveästi läksyä! toivottavasti menis kemianki tunti huomenna niihi vanhoihin.

meen kattoon i heart huckabeesia hehe toivottavasti vähä piristäis

esa ei kuitenkaan jaksa tulla kattoon minua=(=(=( laiska paska