oho oon taas jättäny vähän kirjottamatta!

ulkona on ihan paska ilma! en jaksa tätä ko vaikka edellisenä iltana ois ollu -20 astetta pakkasta niin yhtäkkiä onki taas 4 plussaa=( nyt siellä on ihan sairaan liukasta! eikä täällä oo ees hiekotettu! ko pyöräilin kottiin mulla alko tuleen sairaana verta nenästä, mutta en voinu ees koittaa tyrehyttää sitä oikein ko oisin muuten kaatunu. nyt mulla on huivi ihan tahmanen ja punanen.

oon juonu tänään vaikka kuinka monta kuppia teetä! meillä on semmosta ihanaa african tunda-teetä missä on ananasta ja rooibosta. olinki ihan kyllästyny siihen vaniljanmakuseen vihreään teehen ja meinasin just sanoa äitille, että mentäis ostaan jotaki uutta. keisarin morsianta haluttais ehkä eniten voi h.

tännään meillä oli koulussa ysipäivä, 92:set kävi tutustuun ja mie olin meän luokkalaisten kans kertomassa vähä eurolinjasta. leimailin vaan kaikkea akin _henkilökohtaisella_ leimalla. kyllä pari niistä yseistä sen otti esitteeen! ärsytti ko esa oli menny takas tunnille, ko ne oli eka siellä esittelemässä musiikinkursseja ja sitte mieki menin vähäks aikaa musiikintunnille. maukan tunnilla en nukahtanu vaikka oli taas älyttömän huono ilma, meinasin kyllä eka.

eilen luin kolme tuntia kemiaa ja soitin bassolla huonoja biisejä ja fur elisea. alan kunnolla jo ymmärtää niitä kaikkia sp3- orbitaalijuttuja! vielä pitäis lukea 40s tänään.

maanantaina meillä oli siitä liisa ihmemaassa toinen esitys. meni ihan hyvin=) oli 60 pikkutyttöä mekot päällä yleisössä, oli tullu vähä harrastelemaan qqqlttuuria. jännitti ja oli kauhea päänsärky ja kissapuku (gorillapuku) oli älyttömän kuuma ja sitten en ees kerinny syyä mittään, mutta kehräsin silti ja join litran sokeritonta vadelmajuissia=)=)

perjantaina oltiin saaran kans töissä, seki on nyt päässy bingolle! ampiaisnaama (armi) oli kärttynen ja me jouduttiin tekkeen kaikki saaran kans. lauantaina käytiin saaran ja vegan kans laskemassa mäkeä. laskin pari kertaa alas, mutta mulla kastu naama ja kaikki vaatteet ko olin pulkassa eessä ko laskettiin yhessä, että otin vaan loppujenlopuks kuvia. sitte käytiin vuokraan pari elokuvvaa =) ja koitettiin tilata pitsaa, mutta mulle vaan vittuiltiin puhelimessa.

niin ja säästin tänään euron ko tilasin saaran synttärilahjan platasta enkä levykauppa äxästä!=)

noni esa lähti ekalle kitaratunnille mie alanki lukkeen kemiaaa! onneks illlala tullee grey =)