itkettää ja kiukuttaa! en halua yhtään mennä huomenna bingolle=( oisinpa työtön niin ei tarvis maksaa veroja eikä herätä lauantaisin ennen seittemää ja lähteä polkeen pakkaseen johonki hikiseen bingoon puhistaan tuhkakuppeja ja kattoon ampiaisnaamaa joka vaan valittaa!

mutta niin, tilillä +2,46 euroa. avainluvut loppuu eikä mulle ole vieläkään maksettu joulukuun palkkaa vaikka pyysin sen etukätteen että oisin voinu maksaa niillä basson!

ens viikolla alkaa kokkeet enkä oo taaskaan saanu luettua tarpeeks, vaikka esa sano, että oon lukenu liikaa. minun pittää kans vielä tehhä ne abilaulut, sain tännään tehtyä yhen ja se on ihan perseestä. koitin samalla kirjottaa niitä ko tärpätti ja hipit reenasi messissä. sitte aloinki vaan lopulta kattoon telkkaria.

tässä kuussa en ota ennää yhtään töitä enkä helmikuussakaan ko ehkä yhelle viikonlopulle. enkä oikeastaan voiskaan, kaikkea muuta. nuilla on keikkoja ja sitte on kans marikan synttärit!

oispa kesä! foo fightersin takia mulla ei ole rahhaa mennä provinssiin koska nyt ne liput maksaa varmaan ihan sairaana! pittää tyytyä ilosaareen. ja simeen, toivottavasti ei oteta taas sitä isoa telttaa.

minun ens jakso on ihan hirveä = ( en jaksa

Ruotsi A 3 Suomi - osa Pohjolaa ja Eurooppaa

Kemia 3 Reaktiot ja energia
Matikka A 4 Analyyttinen geometria
Äikkä 2 Tekstien rakenteita ja merkityksiä
Uskonto 2 Kirkko, kulttuuri ja yhteiskunta (raakel= ( )
Fysiikka 3 Aallot

Kansainvälisyys 5 Communication and manners in different cultures

meen suihkuun ja nukkumaan. toivottavasti meillä on jotaki mitä ottaa evääksi huomenna!